En ny uke

mandag 25. januar 2010

Jaja, så har en ny uke startet. Forrige uke gikk altfor fort, og jeg skulle plutselig ha gjort veldig mye for noen dager siden. Egentlig hadde jeg tenkt å få gjort ganske mye i går, men i går var en særdeles dårlig dag. Det er da det er godt med venninner. Å. spanderte sushi og kake, og hele dagen etter trening ble brukt på Pride and Prejudice (BBC-serien, 5 timer), overtrøtt humor og chips og sjokolade, samt ovennevnte sushi og kake. Dagen som var så kjip endte opp med å bli en kjempefin dag. Når jeg nå tenker tilbake på den husker jeg egentlig bare Pride and Prejudice (jeg vil ha en Mr. Darcy!! Kostymedrama basert på Austen-romaner lenge leve!) og hvor innmari heldig jeg er som har Å.

I morgen begynner japansk-kurset mitt igjen. Jeg gleder meg noe vanvittig; det skal bli fint å begynne der igjen. Noe av det jeg hadde tenkt å gjøre i forrige uke var å repetere det jeg lærte på forrige kurs, men det har ikke blitt noe av. Jeg tror jeg husker ganske mye da, så det går nok ikke altfor ille.

Sånn ellers har jeg ikke så fryktelig mye nytt å fortelle. Jeg hadde tenkt å skrive et forfatterportrett til dere, men det får heller vente. Jeg hadde også tenkt å skrive en liten oppdatering når det gjelder skrivingen min, men for å si som sant er så har det ikke vært noe å oppdatere. Jeg står på stedet hvil og har ikke skrevet noe som helst de siste dagene. Men jeg er faktisk ikke stresset, tro det eller ei. Det gikk såpass raskt å ta det igjen sist at jeg nok klarer det igjen.

Noe jeg faktisk har jobbet med er oppgaven min. Jeg er snart ferdig med den delen av forarbeidet jeg holder på med, og er ganske fornøyd. Jeg tok meg fri i helgen, og det tror jeg at jeg trengte. Ganske snart skal jeg avtale et møte med veilederen min så jeg får litt oversikt over hva jeg skal videre.

Det var egentlig det hele. Neste gang skal jeg skrive om noe litt mer interessant! (Med mindre det skjer noe uforutsett som jeg bare MÅ skrive om, selvsagt) Jeg har allerede en plan, nemlig :)

Og seriøst, i morgen MÅ jeg rydde. Leiligheten min ser ut som et bombenedslag, og det begynner å gå meg på nervene.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.