Da er jeg i gang igjen...

mandag 19. april 2010

For første gang på lenge har jeg faktisk jobbet med oppgaven. Jeg har skrevet 150 ord (2 avsnitt) så langt i dag, men det tok faktisk bare et kvarter. Det virker utrolig lite tatt i betraktning at jeg brukte over to timer på å psyke meg opp til å begynne, men så ble jo en del av den tiden brukt til å vente på pizzaen som sto i ovnen. Jeg føler meg så utrolig sunn som har pizza til frokost... Men sånn blir det når kjøkkenet er fullstendig katastrofeområde og man knapt har mat i hus.

Men i hvert fall, nå er jeg endelig i gang, og det er deilig. Jeg skal i hvert fall få skrevet en hel side før jeg skal på trening i ettermiddag, og forhåpentligvis en del etterpå også. Og så har jeg litt bakgrunnsarbeid som jeg må få gjort. Når jeg har gjort det skal jeg ta meg fri resten av kvelden med god samvittighet.

Jeg har endelig funnet "gulroten" som jeg skal belønne meg selv med når jeg er ferdig med oppgaven. Ny datamaskin. Jeg snakket med broder'n i går, og fant ut at det langt fra er like dyrt som jeg fryktet, og jeg får en utrolig bra maskin (myyye bedre enn den jeg har nå, selv når den var på sitt beste) for mye mindre enn jeg trodde. Det var da han fortalte om sin kjæres nye datamaskin at det gikk opp for meg hvor mye man faktisk får for pengene nå.

Nei, jeg skal ikke bruke mer tid og plass på datapreik, det er sikkert dønn kjedelig å lese om. Jeg skal ikke nevne det engang før 18. mai, når oppgaven er innlevert, og jeg skal bestille data. Så det neste jeg skriver om emnet er "dette har jeg bestilt," satser jeg på.

Tilbake til skrivingen!

Edit: 374 ord og snart en side! Veldig glad for å være ordentlig i gang igjen.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.