En liten skisse

lørdag 8. mai 2010

Egentlig hadde jeg tenkt å holde meg til å bare laste opp skisser på skissebloggen min, ikke her, men i og med at den bloggen er så godt som død for tiden fant jeg ut at det ikke var så mye vits i. Man kan uansett ikke holde to blogger oppe og gå (klarer jo knapt denne) når man har en oppgave å skrive.

Uansett, etter at jeg ble ferdig å skrive for dagen for noen dager siden, klødde det i fingrene etter å tegne. Skissen bærer preg av at jeg nettopp hadde sett en timelapse-video av loish som laget et av sine bilder, sånn stilmessig, selv om mitt selvfølgelig ikke er på langt nær like bra. Det er en del feil i tillegg at det ikke er i nærheten av å være ferdig, men jeg tror ikke jeg kommer til å jobbe videre med det. Da er det greit å dele det med noen i hvert fall, og det er litt gøy å lage noe som er litt annerledes enn det jeg pleier å tegne (stilmessig, i det minste...).

Uten mer om og men:



Edit:
Kom plutselig på at jeg jo kunne laste opp en liten WIP også. Dette er en gammel skisse som jeg har scannet inn og tilpasset, og så begynt å tegne over. Jeg tror stort sett alt annet enn ansiktet og håret kommer til å bli forandret, jeg får det liksom ikke helt til å stemme (det meste av det som ikke stemmer er kuttet vekk fra bildet her på bloggen).

2 kommentarer:

Lars Finsen sa...

Portvinsnese?
Du har da noen fine lysvirkninger, synes jeg.

Unknown sa...

Hehe, den blei nok litt raudare enn eg hadde tenkt ja... Men det er kanskje ikkje så rart at ho er blid då, i hvert fall. ;)

Takk, takk.

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.