Første etappe unnagjort

lørdag 8. mai 2010

I dag ble jeg sånn noenlunde ferdig med førsteutkastet til oppgaven. Det vil si, jeg har noe jobb igjen, men det tar jeg mens jeg jobber med å redigere resten. Det er litt av en jobb, så jeg regner med å måtte jobbe MYE mer med oppgaven i den kommende uken... Men nå er i hvert fall målet i sikte; jeg ser lyset i enden av tunnelen; alt er ikke bare svart, og så videre. Sist, men ikke minst: Drømmen om ny PC er stadig nærmere å bli realisert.

Akkurat nå sitter jeg på jobb; vakten min er skarve to timer lang, og jeg har allerede sittet her i tre kvarter. Om fem kvarter er det hjem og pleie min såre hals, men etter to timer med buekorps utenfor kommer det nok til å være hodet som trenger pleie... Uansett skal jeg kose meg med New Dream-is med karamell og nøtter, og nyte at jeg har hele kvelden fri. Jeg må jo feire at førsteutkastet er sånn noenlunde ferdig. I morgen skal jeg ta fatt på den store redigeringsjobben med stor iver og arbeidslyst. I hvert fall er det planen...

Det er faktisk utrolig deilig å jobbe mye med oppgaven. Den siste uken har jeg hatt som mål å skrive minst sju sider per dag. Når sju sider er nådd, eller klokken har blitt åtte, tar jeg meg fri, med mindre det ikke har blitt noen jobbing i det hele tatt. Så i motsetning til mesteparten av semesteret har jeg faktisk fått slappet av i det siste. Deilig! Jeg har spilt mye Sims 3, selv om jeg er litt umotivert siden jeg snart skal bytte PC uansett og da må starte på nytt, og ellers har jeg sett på WebTV på tv3.no. Stort sett har det gått i "luksusfellen" så jeg kan føle meg økonomisk og fornuftig, men i kveld tror jeg det skal bli en omgang hollywoodfruer. Sånn bare for å ha noe å le av.

Uansett. Jeg husker ikke hva jeg egentlig hadde tenkt å skrive, annet enn at jeg syntes det var på tide. Jeg har begynt på mange blogginnlegg i det siste, men de har jeg liksom aldri gjort ferdig. De har handlet om både det ene og det andre, men så har jeg mistet skrivelysten før de ble ferdige. Jaja.

Nei, jeg får ta og jobbe littegrann...

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.