Skisser

søndag 30. mai 2010

Ingenting er som å bruke dagen på å tegne når man er litt nedfor. Jeg har faktisk vært flink og jobbet med oppgaven også i dag og i går, så jeg har ikke bare tegnet, men bortsett fra det har jeg sett på nett-tv og tegnet.

Av og til klarer man riktignok ikke å komme på noe nytt å tegne. Det er ofte de dagene man bare må holde seg selv opptatt uten å tenke. Da synes jeg det er helt knall å fikse på gamle bilder - kanskje ikke de helt første databildene mine, siden de har så grusom anatomi, men i hvert fall så gamle at jeg vet at jeg klarer å forbedre dem. Det er dessuten supert for selvtilliten.

Jeg tenkte jeg skulle legge bildene ut her, ikke bare på min sidedeviantART. Det er ikke spesielt god kvalitet på bildene her, de blir kornete, men bildene er "u-kornete" på deviantART-siden min.

Dette vampyrbildet er det jeg brukte mest tid på av alle. Hun skulle egentlig være brunette, men jeg gikk litt amok med de lyse partiene i håret, så hun ble blond. Jaja.


En liten skisse som jeg ikke brukte særlig lang tid på nå heller:


I dette bildet brukte jeg en god del tid på fjeset, men var lei da jeg kom til resten, så det ble ganske... enkel stil på resten.


Til slutt en liten sammenligning av de nye bildene versus de gamle. Det er deilig å se at jeg har forbedret meg! (Klikk på bildet for å se det i full størrelse så det faktisk går an å se noe)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.