Nytt lass

tirsdag 28. september 2010

I dag har jeg feiret studielånet ved å avlegge Norli et besøk. Herlighet så mye interessant de plutselig hadde inne! Jeg endte opp med fem bøker:

Angie Sage: Syren (som jeg har ønsket meg lenge, anbefales selv om det er YA)
Pierre Pevel: The Cardinal's Blades (foregår i et slags alternativt Paris i 1633, med drager og det hele. Jeg slukte de første tre kapitlene på bussen hjemover. Lover godt!)
Stephen Deas: The Adamantine Palace (nok en bok med drager på omslaget)
Stephen Deas: The Thief-taker's Apprentice (ser ikke ut til å være av samme serie som The Adamantine Palace. Kan bli interessant.)
Chris Wooding: Retribution Falls (offisielt min første ordentlige steampunk-bok, hvis man skal tro amazon og baksiden av boken. Den lover veldig, veldig godt.)

Imidlertid motsto jeg fristelsen til å kjøpe de neste bøkene i seriene jeg holder på med. Det får være måte på å friste skjebnen ;)

Ellers har jeg jobbet en del med oppgaven (sitter stort sett igjen på jobb - funker veldig bra), og nå holder jeg på å rydde, siden jeg får besøk i morgen. Travelt!

Over og ut :)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.