Ferdig!

lørdag 13. november 2010

Eller i hvert fall nesten. I går kveld, eller natt, skrev jeg mitt 50000nde ord, og 600 ord etterpå ble jeg ferdig med romanen jeg har holdt på med til NaNoWriMo. Jeg hoppet over en del scener på slutten, fordi jeg ikke orket å skrive mer, men har skrevet alt det viktige, så nå er jeg veldig fornøyd.

Grunnen til at jeg skriver nesten, er at planen er å skrive 100 000 ord i år. Det krever en del disiplin siden jeg nå må begynne å jobbe med skolearbeid igjen, men jeg skal klare det. Nå får jeg endelig begynt på den romanen som var ment å være NaNo-romanen min i år, og jeg gleder meg. Jeg kom akkurat på at jeg ikke har noe plot for den romanen heller, men det kommer vel. Jeg har de første kapitlene, så jeg vet på en måte hvor jeg begynner, og så ser jeg hvor jeg havner hen.

Nei, nå får jeg ta og underholde familien litt før jeg hopper på bussen tilbake til Bergen.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.