Tittel? Hva skal man med det?

fredag 5. november 2010

Ulempen med å ta en pause fra alle "NaNoWriMo dag X"-titlene er at jeg plutselig ikke aner hva jeg skal fylle inn i tittelfeltet. Uansett.

Dagen i dag tror jeg blir en bra dag. Jeg la meg ikke før i firetiden i går kveld, måtte sitte oppe lenge som en slags feiring av at jeg for første gang på mange måneder har tre dager fri på rad, så det ble en nokså sen start. Jeg har spist både frokost og middag, er nydusjet og har ryddet litt (hvis jeg rydder litt hver dag bør det bli ryddig til slutt, ikke sant?). Jeg har puttet klær i vaskemaskinen og vasket opp. Jeg har god samvittighet fordi jeg var ute og jogget i øsregnet i går kveld. Det var en våt fornøyelse, særlig siden det ofte ikke var mulig å løpe utenom søledammene og jeg ikke har joggesko med Goretex.

Jeg har ikke minst god samvittighet fordi jeg fikk skrevet en del i går kveld (den egentlige grunnen til at jeg kom meg i seng så sent), og historien min begynner å nærme seg noe som ligner på et plot. Den har forandret retning sikkert fjorten ganger siden jeg begynte å skrive, men jeg har tenkt å skrive ned plottet i dag så jeg har noe å forholde meg til. Ellers blir det så himla mye redigering etterpå.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.