Gode nyheter

onsdag 8. desember 2010

Da er jeg sånn omtrent halvveis i julehandelen. Det gikk mye fortere enn jeg hadde regnet med, så nå har jeg kjøpt til nesten hele familien. Så må jeg kjøpe til noen venner, og så er jeg ferdig. Det går stort sett mye fortere enn jeg tror, og i år gikk det overraskende fort. Mest fordi jeg ikke ante hva noen ønsket seg før for et par dager siden.

Sånn ellers har jeg vært og klippet meg i dag. Det var deilig... Det er et halvt år siden sist (temmelig nøyaktig, det var 9. juni) så det trengtes virkelig. Jeg synes luggen er litt for lang, men ellers er det OK. Litt kaldt om ørene, bare ;) Da jeg kom hjem bleket jeg det, men det ble altfor mørkt, så jeg må nok gjøre det om igjen når jeg kommer tilbake til Bergen i morgen. Kanskje på tide å ha et profilbilde et sted som faktisk er et bilde og ikke en eller annen avatar jeg har lastet ned fra nanowrimo.org eller lignende.

Jeg har forresten også fått noen gode nyheter. Mamma skulle operere kneet i slutten av januar, men nå har hun fått vite at hun kan få gjøre det allerede 16. desember. Hun har selvfølgelig slått til, og var kjempefornøyd, helt til hun innså at alle juleforberedelser da må være ferdig senest 15. desember. Etter det kan hun jo ikke gå noe særlig, og pappa er mye borte med jobb. Men det blir da bra å få det gjort. Hun har jo ikke kunnet bruke foten ordentlig siden tidlig i sommer, stakkars.

Ellers har jeg lest ferdig den ene boken jeg holder på med; bokanmeldelse kommer i morgen eller dagen etter. Det var jo liksom meningen at dette skulle bli noe i nærheten av en bokblogg, men det er jo ikke akkurat det nå for tiden... Jaja.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.