It's Monday! What are you reading? ...på en tirsdag...

tirsdag 23. august 2011

Litt forsinket her ja! I går var det Macbeth i øsende regnvær, med dertil påfølgende kakao og pizza og sjokolade og skravling og mer skravling og litt oversettelse og... ja. Så jeg glemte det. Men bedre sent enn aldri!

Bøker jeg leste forrige uke:
Peter V. Brett: The Painted Man
N. K. Jemisin: The Hundred Thousand Kingdoms
George Orwell: 1984
M. D. Lachlan: Wolfsangel
Markus Zusak: The Book Thief
Eugenia Kim: The Calligrapher's Daughter
Brian Selznick: The Invention of Hugo Cabret

Bøker jeg anmeldte forrige uke:
Ingen - har vært en lite samvittighetsfull bokblogger i det siste ;)

Bøker jeg leser nå:
Chris Wooding: Black Lung Captain

Bøker jeg planlegger å lese denne uken:
Peter V. Brett: The Desert Spear
Patrick Rothfuss: The Wise Man's Fear
H.P. Lovecraft: Whisperer in the Darkness (tror jeg? Husker ikke tittelen i farten)

Jeg har egentlig ikke tenkt noe særlig over hva jeg skal lese denne uken. Jeg har fortsatt en høy stabel med bøker jeg ikke har lest ennå... Forøvrig synes jeg det er litt komisk at jeg for en uke siden skrev at jeg ikke regnet med å få lest mer enn tre bøker i forrige uke, når det endte opp med å bli en så effektiv uke som det ble. (Syv bøker på en uke, på en uke hvor det var både treningshelg og mye jobb) Denne uken har jeg tenkt å bli mer effektiv på andre ting, som omtaler, for eksempel. (*host*)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.