It's Monday! What Are You Reading?

mandag 8. august 2011

Det er nesten merkelig at jeg ikke har begynt med denne ukentlige posten før, men jeg har tenkt på det flere ganger. Jeg synes alltid det er gøy å lese denne på andre bokblogger.

Bøker jeg leste forrige uke:
Jim Butcher: White Night
Jim Butcher: Turn Coat
Jim Butcher: Small Favour
Jim Butcher: Changes
Jim Butcher: Ghost Story
Jim Butcher: Side Jobs
Gail Carriger: Soulless
Stacia Kane: Unholy Magic (OK, denne er kanskje litt juks, den ble jeg ferdig med i formiddag, men jeg leste i hvert fall mesteparten i forrige uke...)

Bøker jeg anmeldte forrige uke:
Ingen

Bøker jeg leser nå:
Stacia Kane: City of Ghosts

Bøker jeg planlegger å lese denne uken:
Qiu Xiaolong: Mandarinkjolen
Stephen Deas: The King of the Crags
Stephen Deas: The Order of the Scales
Peter V. Brett: The Painted Man

Alle disse fire bøkene er forholdsvis korte og greie, så jeg tror ikke det skal by på særlig store problemer å bli ferdig med dem. Men siden jeg nå har lest mange korte bøker for å komme litt mer i rute med leseutfordringen på Goodreads har jeg plutselig snart bare lange bøker igjen. Tipper listen blir betraktelig mye kortere fra og med neste uke...

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.