It's Monday! What Are You Reading?

mandag 15. august 2011

Da er det mandag igjen!

Bøker jeg leste forrige uke:
Stacia Kane: City of Ghosts
Stephen Deas: The King of the Crags
Stephen Deas: The Order of the Scales
Qiu Xiaolong: Mandarinkjolen

Bøker jeg anmeldte forrige uke:
Stephen Deas: The King of the Crags
Stephen Deas: The Order of the Scales
Stacia Kane: Unholy Magic
Stacia Kane: City of Ghosts

Bøker jeg leser nå:
Peter V. Brett: The Painted Man (The Warded Man i org.utg.)

Bøker jeg planlegger å lese denne uken:
Peter V. Brett: The Painted Man
Peter V. Brett: The Desert Spear
Chris Wooding: Black Lung Captain

Bretts bøker er forholdsvis lange, så jeg regner ikke med at jeg får lest mer enn tre bøker denne uken, travelt opptatt som jeg er. Men men, vi får se. Gleder meg til å begynne på Black Lung Captain i hvert fall!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.