Mitt spontane lesemaraton snart over

torsdag 4. august 2011

Jeg er sikker på at alle er lei av å lese om Dresden Files opp og ned og i mente. Men som noen av dere vet kom bok nr 13 i serien ut på slutten av forrige uke, og jeg har lest mer og fortere enn jeg noensinne har gjort tidligere for å få lest den. Jeg gjorde den feilen å lese bakpå bok 13 lenge før jeg var ferdig med bok 12, så jeg har slukt bok etter bok bare for å finne ut hva som kom til å skje.

Etter seks bøker på like mange dager, der alle ligger på 4-500 sider, er hodet mitt ikke særlig fornøyd. Jeg har fortsatt Side Jobs igjen, men skal ta meg litt mer tid med den. Hvis det er mulig...

Jeg skal skrive de ordentlige omtalene når jeg kommer så langt (mulig at jeg må vente til jeg har fått lest dem om igjen siden jeg har lest så fort - jeg har gått glipp av mye, tror jeg), men måtte bare få ut litt entusiasme, ellers får jeg aldri sove i natt. Jeg har definitivt fått en ny yndlingsserie, en som forener favorittelementene mine fra både fantasy og krim, og som på en eller annen måte alltid klarer å overraske selv om en del ting burde være logiske. Anbefales på det sterkeste! Har også en annen fantastisk bok som jeg gleder meg til å skrive omtale om snart :)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.