Omtaler og fotoblogg

mandag 1. august 2011

Jeg er visst vanvittig på etterskudd med bokomtalene mine. Siden sist jeg skrev omtale har jeg lest fjorten (14!) bøker og er snart halvveis i den femtende. Problemet ligger nok nettopp i det at jeg bruker all tiden min på lesing (eller være sosial, eller rydde opp i kaoset som oppsto hjemme rett etter ferien) og ikke omtaleskriving. Men for øyeblikket er det Jim Butcher-maraton siden jeg får bok 13 i posten i dag, sannsynligvis, og fortsatt holder på med bok 9. Jeg var dum nok til å lese teksten bakpå bok 13 rett etter at jeg hadde bestilt den, så jeg vet akkurat nok om det som skjer på slutten av bok 12 til å vite at jeg MÅ.lese.den.NÅ.

Meeen jeg skal ta igjen en del av omtalene så fort Dresden Files er lest, og jeg har fått skravlet om den til Pinne. Store forventninger? Jeg? Neeeida.

Ellers har jeg opprettet en fotoblogg, siden jeg har fått dilla på fotografering igjen. Det er den gamle, engelskspråklige bokbloggen min som er omgjort, siden jeg ikke egentlig brukte den. Litt lite poeng i å ha den når jeg har en bokblogg på norsk og i tillegg er på Goodreads... Uansett. Ta gjerne en tur innom!

2 kommentarer:

Spalven sa...

Jeg sier ingenting... Jeg er FLINK og sier ingenting! Keep going!

Unknown sa...

Syns du er flink som ikke har sagt noenting så langt! Nå har jeg begynt på bok 10, så det nærmer seg :)

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.