It's Monday! What are you reading?

mandag 5. september 2011

Plutselig var enda en uke over og det er mandag igjen. Det virker som om det bare er et par dager siden sist jeg skrev denne spalten, men så har forrige uke vært rimelig tettpakket også, da...

Bøker jeg leste forrige uke:
Gail Z. Martin: The Summoner
Justin Cronin: The Passage
Agatha Christie: Ti små negerbarn
Agatha Christie: Barneselskapet
Agatha Christie: Den forsvunne domprost
P. D. James: Døden i laboratoriet


Bøker jeg anmeldte forrige uke:
Gail Z. Martin: The Summoner
Justin Cronin: The Passage

Bøker jeg leser nå:
Joe Abercrombie: Before They Are Hanged

Bøker jeg planlegger å lese denne uken:
Peter V. Brett: The Desert Spear
Patrick Rothfuss: The Wise Man's Fear
Joe Abercrombie: Last Argument of Kings

Jeg ser det er noen bøker som gjentar seg på "planlegger å lese"-listen - lurer på hvor mange uker jeg har tenkt på å lese The Wise Man's Fear nå?

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.