Anbefalinger, bokkjøp og diverse

fredag 21. oktober 2011

Da var det fredag, gårsdagens seminarinnlegg-greie er overstått (det gikk OK, verken mer eller mindre), og den eviglange listen over ting som skal gjøres har krympet bittelitt. Jeg var ganske nervøs, så det var deilig å bli ferdig.

I går fikk jeg første omgang med bøker bestilt fra Amazon - noe som sier sitt om hvor mange det ble til sammen når alle ble bestilt samtidig. Jeg har virkelig ikke selvbeherskelse for tiden. Ikke at jeg angrer! Jeg fikk blant annet Steampunk Bible, en helt fantastisk bok, som virker spennende og har med MYE mer enn bare boksjangeren. Jeg ser spesielt frem til George Manns bøker, som jeg skal begynne på i dag, og Warlock's Shadow som jeg har ventet på i månedsvis. Men så skal jeg fokusere på å lese ut de jeg har, og ikke kjøpe nye på en stund. Håper jeg. Det er jo uansett snart jul.

Ellers har jeg også et spørsmål til dere. Jeg følger nemlig ikke så mange bokblogger, i hvert fall ikke som fortsatt oppdaterer noe særlig, men vil gjerne lese flere. Men jeg har ikke alltid tid til å lete, og lurte derfor på om dere kan anbefale noen bra? Siden jeg leser så mye fantasy hadde det vært fint med noen som i hvert fall av og til skriver om samme sjanger, men det er ikke et must (siden jeg innser at ikke alle er like sjangersnevre som meg).

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.