Omtaler på vei

tirsdag 4. oktober 2011

Det kommer et innlegg i overmorgen, men jeg måtte bare skrive nå også selv om det er midt på natten. Jeg har nemlig gått gjennom omtalelisten min og skrevet omtaler for alle bøkene, og lagt den på sånn planlagt publisering. De kommer hver onsdag og fredag frem til slutten av november. Det har kuttet listen over bøker som er lest men ikke skrevet om på bloggen veldig mye kortere, noe som er herlig.

De eneste bøkene som står igjen er Gail Carrigers Parasol Protectorate (4 bøker) og Jim Butchers Dresden Files (7 bøker). Disse leste så utrolig raskt, fordi de var så spennende, at jeg rett og slett ikke husker nok til å kunne skrive fornuftig om dem. Omtaler kommer derfor når jeg leser dem på nytt, noe som sikkert blir rett over nyttår. Og dermed er omtalelisten tom. Hurra!

Sånn ellers fikk jeg trådløs router i dag. Det er herlig å endelig kunne være på nett trådløst, eller med mer enn én PC om gangen. Det gikk riktignok opp for meg hvor sørpe treigt det er, men jeg har ikke råd til å oppgradere det akkurat nå.

I tillegg fikk jeg ny laptop i posten i dag. Jeg skulle egentlig vente til etter jul når jeg kanskje får gjennom firmaet til broren min og meg, men når både CD-ROM-skuffen og det trådløse nettverkskortet tar kvelden, batteriet har en levetid på under en halvtime og du bare går og venter på hva som nå kommer til å klikke - da er det på tide å bytte den ut. Min gamle var jo over fire år gammel, en respektabel alder for en laptop. Nå må jeg bare venne meg til tastene til NaNo... :P

2 kommentarer:

labben sa...

Wow, skal si du har hatt en produktiv kveld. Autopublisering er genialt, tror nok at jeg bør begynne å bruke det oftere, men da må jeg bli mer produktiv først jeg også...

Hvilken PC har du kjøpt deg?

Unknown sa...

Tror det var en unnskyldning for å la være å gjøre det jeg egentlig burde, litt som at leiligheten plutselig må ryddes når man skal lese til eksamen og sånt. Jeg bruker autopublisering en del på fotobloggen min, men der trenger jeg jo ikke å skrive så mye, så det blir litt annerledes.

Har kjøpt meg Acer Aspire 5750. Aner egentlig ikke noe om den, men den var på tilbud, så jeg håper den blir bra.

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.