It's Monday! What are you reading?

mandag 14. november 2011

NaNoWriMo går visst an å kombinere med leseutfordring likevel. Jeg har bare åtte bøker igjen av utfordringen og må på mange måter bremse meg selv litt for ikke å føle at jeg "må" bli ferdig raskest mulig. Jeg har jo hele julen på å lese.

Bøker jeg leste forrige uke:
Kristin Cashore: Fire
George Mann: Ghosts of Manhattan
Stephen Deas: The Warlock's Shadow
Kat Richardson: Greywalker

Bøker jeg anmeldte forrige uke:
Peter V. Brett: The Painted Man
Peter V. Brett: The Desert Spear

Bøker jeg leser nå:
Ble akkurat ferdig med Greywalker (som ikke var fantastisk, men likevel veldig bra)

Bøker jeg planlegger å lese denne uken:
Clay og Susan Griffith: The Greyfriar (jeg er visst inne i en stim med vampyrbøker, siden Greywalker endte opp med å være både om spøkelser og vampyrer).
Patrick Rothfuss: The Wise Man's Fear (jepp, den er tilbake på lista).

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.