It's Monday! What Are You Reading?

mandag 9. januar 2012

Det er mandag, og for første gang i det nye året (siden jeg visst tok meg en slags bloggferie likevel) er det på tide med mandagsinnlegget. Siden jeg ikke har blogget på så lenge har jeg valgt å inkludere bøkene jeg leste/anmeldte siden sist innlegg av denne typen. Det var så langt tilbake som 12. desember!


Bøker jeg leste forrige uke i julen:
Chris Wooding: Iron Jackal
Kat Richardson: Underground
Kat Richardson: Vanished
Kat Richardson: Labyrinth
Kat Richardson: Downpour
Patrick Rothfuss: The Wise Man's Fear

Bøker jeg anmeldte:
Jeg hadde tenkt å få unnagjort litt omtaler i julen, men slik ble det visst ikke, gitt.

Bøker jeg leser nå:
Jeg har sånn delvis begynt på Joe Abercrombies Last Argument of Kings, men det er litt halvhjertet. Jeg forholder meg litt avventende til den, fordi den i følge anmeldelsene nok har en slutt jeg kommer til å hate.

Bøker jeg planlegger å lese denne uken:
Joe Abercrombie: Last Argument of Kings (tror jeg)
Adrian Tchaikovsky: The Scarab Path
Brent Weeks: The Way of Shadows

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.