Fornuftige tider

tirsdag 6. mars 2012

I dag har jeg vært fornuftig. Jeg har vært på biblioteket og lånt bøker, og falt ikke for fristelsen til å kjøpe noenting på skrivetreff på Outland. OK, så bestilte jeg kanskje Timeless av Gail Carriger nå nettopp, men prisen er jo ikke så grusom, og jeg trodde faktisk at jeg hadde bestilt den. Men det er den siste! Nå har jeg i stedet godt over femten uleste bøker i bokhyllen, i tillegg til de seks bøkene om historie og mytologi som jeg lånte på biblioteket. Jeg tror det holder en stund!

I tillegg har jeg sittet på kafé med en god venninne og drukket kaffe, samt vært på koselig skrivetreff, noe som også er ganske fornuftig. Synes jeg.

Det jeg egentlig skulle skrive om, er at jeg har fått meg (enda en) ny blogg. Den heter Fornuftighetsreisen, og du finner den her. Kort sagt handler den om mitt forsøk på å bli mer fornuftig, blant annet bli sunnere, i bedre form og mer økonomisk. Ta gjerne en titt, og om noen vil slenge seg med på et lignende prosjekt er det veldig hyggelig!

1 kommentarer:

Stine sa...

Hehe. Jeg synes du var flink! Fremskritt!

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.