Giveaway-oppdatering

onsdag 10. oktober 2012

Har visst ikke blogget så mye i det siste, har vært sliten og opptatt, og jeg har liksom ikke hatt så mye å skrive. Men jeg tenkte jeg skulle poste en liten oppdatering angående giveawayen jeg postet for et par uker siden.

Fint om dere som har sagt dere vil ha bøker og som ikke allerede har sendt meg adressen må sende den på mail til ciuva (a) hotmail.com. Forøvrig ble jeg plutselig litt blakk nå rett før lønningsdag, så det er mulig jeg ikke får sendt bøkene før på mandag igjen. Vet det er noen av dere som bor i Bergensområdet - hvis dere tilfeldigvis skal innom sentrum en dag kan dere jo bare få bøkene direkte, så sparer vi (jeg) porto og tid, men det er fullstendig opp til dere.

Sånn ellers er det lite nytt; det har vært mye jobb i det siste og lite lesing. Jeg har kommet et stykke på vei i de bøkene jeg holder på med, men har liksom ikke blitt ferdig med noe. Sånn er det bare av og til...

6 kommentarer:

labben sa...

Jeg bor i Bergen og skal til byn mandag, onsdag og fredag neste uke =)

Jeg har hatt det samme problemet som deg i det siste, men nå er jeg endelig på vei til å fullføre en bok. Konsentrasjonsevnene mine har ikke vært på plass de siste ukene. Nå gleder jeg meg til å lese masse fremover. Satser også på å få tilbake lysten til å blogge igjen snart, men det får ta den tiden det tar.

Unknown sa...

Genialt :) Jeg jobber i sentrum både mandag og onsdag, så om du vil er det bare å stikke innom der. Ellers kan vi møtes et sted etter at jeg er ferdig (er ferdig ca. halv fire).

Har vel endelig begynt å overbevise meg selv om at det faktisk er greit å ikke lese mye hele tiden, eller å ikke ha like mye lyst eller inspirasjon til å blogge hele tiden. Det er jo meningen at det skal være gøy, tross alt, ikke føles som et ork.

labben sa...

Hvor jobber du? Det er sikkert ikke noe problem å stikke innom der en av dagene =)

Vi har nok godt av å ta lesepauser av og til. Etter min pause har lesing blitt gøy igjen. Det hjelper nok også at jeg leser en særdeles morsom bok, så jeg tror jeg fortsetter med morsomme bøker en liten stund til.

Unknown sa...

Jeg jobber i Vestre Murallmenning 15. Det er bokstavelig talt rett ved innkjørselen til Klostergarasjen, i et stort gult bygg med "Betlehem" i store bokstaver på veggen. Gå opp i tredje etasje og inn døren til høyre, så sitter jeg i resepsjonen rett innenfor der. :)

labben sa...

Jeg er litt treg, men passer det om jeg kommer innom i morgen litt før halv fire? Jeg vet hvor det er, hadde en eksamen der en gang =)

Unknown sa...

Det går helt fint :)

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.